
Rólam kicsit bővebben:
Családommal Budapest közvetlen közelében élünk. A virtuális asszisztens munkaformában találtam meg azt a lehetőséget, amivel fent tudom tartani az egyensúlyt a családi jelenlét és a munka világa között.
Végzettségemet tekintve közgazdász diplomával rendelkezek (pénzügy és számvitel szakon) illetve elvégeztem egy marketing felsőfokú szakképzést is.
Otthonosan mozgok a számok világában, ez az a terület, ahol kiélhetem a precizitásomat, rendszerelvűségemet. Ami másnak teher (pl számlák kiállítása, követése, behajtás kezelés, TIG-ek elkészítése, kapcsolattartás a könyveléssel...) nekem ez természetes, elemi.
A vállalkozások egyéb adminisztratív feladatai üde színfoltok nekem a hétköznapokban. Szívesen kommunikálok ügyfelekkel, oldom meg az általános működéshez elengedhetetlen feladatokat.
Munkaórákat percre pontosan listázom, vezetem. Így mindenki kizárólag a nettó munka után fizet.
A teljesség igény nélkül az alábbi szoftvereket ismerem: Quick CRM, Zoho, Vtiger, Bilingo, Számlázz.hu, SimplePay, Stripe, Sales Autopilot, MS Office, Discord, Teams, Thunderbird, Toggl, Clockify...
(De természetesen nyitott vagyok és szívesen sajátítok el új ismereteket.)
Virtuális segítő? Kinek is lehet az jó?
Azzal kezdeném, hogy ez egy tökéletesen WIN-WIN szituáció.
Miért is? Kifejtem...
Ön egy full time pénzügyi támogató asszisztenst kap egy alkalmazott bérének töredékéért.
Első ránézésre az én óradíjam valóban több, mint egy alkalmazotté, de
NINCS:
- Nekem nincs szükségem irodára, laptopra,
- Nincs betegszabadság, fizetett szabadság... még a kávészünetet sem fizeti. (csak a tiszta trackelt munkaidőt)
- Nincs bérjárulék, cafeteria, utazás térítés, egyéb juttatások
VAN viszont:
- Motivált, megbízható, szakmai munkavégzés,
- Elszámolható költség, hiszen számlát adok a munkabérről,
- Rugalmas hozzáállás (nem csak a próbaidő alatt). Egyedi igényhez igazított munkaidő.
Egy virtuális asszisztens több módon segíti a vállalkozás hatékony működését, időt és erőforrásokat megtakarítva, miközben biztosítja a pontos és naprakész adminisztrációt és pénzügyi nyilvántartást.
Adminisztratív feladatok:
*E-mailek és telefonhívások kezelése (kapcsolattartás ügyfelekkel)
*Naptár és időpont egyeztetések kezelése
* Dokumentumok, szerződések és jelentések előkészítése, rendszerezése
* Adatbeviteli és nyilvántartási feladatok
Pénzügyi támogatás:
* Számlázás és fizetések nyomon követése (behajtáskezelés)
* Költségvetések készítése és nyilvántartása
* Költségelszámolások adminisztrálása
* Pénzügyi kimutatások és jelentések összeállítása
Egyéb feladatok:
* Pénzügyi és adminisztrációs szoftverek kezelése (pl. Excel, számlázó programok)
* Banki tranzakciók nyomon követése
* Adózási és jogi dokumentumok kezelése
